Tour de Gudenå 2014

Nu er det tid til at overveje, om du har lyst til at deltage i årets Tour de Gudenå lørdag den 13. september. Konceptet er ændret, så løbet foregår over 1 dag istedet for 2 dage. Alle starter lørdag kl 10 i Silkeborg, og skal være i mål i Randers senest kl 20.

Man kan deltage henholdsvis i kap-, tur- eller havkajak, enkeltvis, toerkajak eller man kan deles om en tur med skift i Tange. Tidsgrænse Tange 15:30  og Langå 17:15. Det er frivilligt om man vil holde pause i henholdsvis  Kongensbro, Tange eller Langå.

Det vil være en god idé at orientere sig på: http://www.tourdegudenaa.dk/information/loebsinformation-2014new/  og på

http://kanokajakkurser.dk/index.php?main_page=index&cPath=215 hvor man kan finde alle relevante oplysninger. Det koster 500 kr at deltage som roer.

Der er ikke længere krav om en holdleder, men afhængig af deltagereantal fra klubben, vil vi få brug for nogle frivillige hjælpere. Hjælperne er gratis, dvs de selv skal sørge for forplejning, mens kajakroere får forplejning. Jeg vil meget gerne høre fra jer, der godt kunne tænke sig at være hjælpere, da vi skal have mindst en til at hjælpe roerne samt køre traileren til Randers.

Der er mulighed for afslutningsmiddag lørdag aften til 125 kr. Jeg tænker alle kan tilmelde sig dette arrangement. Dette aftaler vi senere, når vi ved hvem der deltagere.

Vi tilmeldes klubvis, derfor skal jeg/vi have jeres tilmelding senest tirsdag  den 26. august på mail til Morten L. Hansen: mortenlindberg.hansen34@gmail.com . Gebyret skal betales ved tilmeldingen. Når man har tilmeldt sig, får man oplyst hvilket kontonummer, man skal indbetale pengene på. Tilmeldte og hjælpere vil nogle dage før løbet hører nærmere vedrørende det praktiske.

Vi skal ved tilmeldingen have oplyst følgende: Er du interesseret i at deltage i afslutningsmiddag i Randers, navn, klasse (kap/tur/havkajak), K1, K2 dame/herre/mix, stafet 2-mandshold samt EPP2 licens nr.

Turudvalget

V/Karin Rønhøj

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *